• Lange Steenstraat 9
    8500 Kortrijk
  • Openingsuren
    Ma - Zat: 10.00 tot 18.00

Verzending en levering


Vóór 17:00 uur besteld? *Morgen in huis!


Als je op werkdagen vóór 17:00 uur een product uit voorraad bestelt, wordt je pakket diezelfde dag nog aan onze leveringspartner meegegeven. Vaak heb jij je bestelling dus de volgende werkdag of op zaterdag al in huis! Hierbij zijn we natuurlijk wel afhankelijk van de snelheid van onze leveringspartners. Bestel je in het weekend, dan wordt je bestelling doorgaans op maandag bij je bezorgd.


Levertijd afhankelijk van betaalmethode


De levertijd geldt vanaf ontvangst van betaling en is dus afhankelijk van de betaalmethode die je kiest. Betalingen Bancontact/Mister Cash (BE), iDeal (NL) en Creditcard worden direct verwerkt.


Hier leveren we


Wij leveren in België, Nederland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Finland, Hongarije, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Spanje, Tsjechië en Zweden.


Verzendkosten

Verzenden binnen België en naar Nederland kost €4,95! Voor alle andere landen worden extra verzendkosten in rekening gebracht. Deze kosten variëren van €9,00 tot €38,00. Tijdens het invullen van het bezorgadres, kun je precies zien wat een zending naar jouw locatie kost.


Thuisbezorging én ophalen bij een servicepoint 


Je bestelling wordt veilig opgestuurd via Bpost. Bpost biedt het pakket eenmalig op het door jou opgegeven afleveradres aan. Indien je tijdens dit bezorgmoment niet aanwezig bent, wordt je bestelling naar een servicepoint gebracht bij jou in de buurt. Bpost laat een bericht achter zodat jij weet wanneer en waar je het pakket kunt afhalen. De leverancier laat je dan weten wanneer je de bestelling kunt ophalen. Vergeet in dit geval je geldige legitimatiebewijs niet mee te nemen!


Waar is mijn bestelling?


Als je bestelling correct is afgehandeld in onze webshop, krijg je van ons een orderbevestiging. Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Heb je geen berichten ontvangen? Het kan gebeuren dat dergelijke e-mails in de spamberichten terecht komen. Ook daar niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via: service@tommytech.eu