Vul je herstelnummer en mailadres in om de status van je herstelling op te vragen. Het herstelnummer vind je bovenaan rechts op je herstelbon en in de bevestigingsmail die je kreeg na het binnen brengen van je toestel.
De technische dienst wacht op meer informatie. Check zeker je mailbox of voicemail. Niets ontvangen? Neem gerust even contact op met je tommytech-winkel.
We wachten op meer info van de fabrikant van je product. Helaas hebben we hier weinig controle over de wachttijd. We houden je zeker verder op de hoogte.
De technische dienst wacht op een aanbetaling alvorens er met de herstelling gestart / verder gegaan kan worden.
De diagnose van je toestel is afgerond en de nodige onderdelen zijn besteld. Doorgaans duurt je herstelling nu nog 1 tot 3 werkdagen.
De diagnose van je toestel werd afgerond en de kost voor de herstelling werd berekend. Een gedetailleerd bestek vind je in je mail.
De herstelling werd geannuleerd. Ben je van mening dat dit een vergissing is, neem dan gerust contact op met de winkel waar je je toestel binnen bracht.
De Zoek mijn-functie van je toestel is geactiveerd. Deze moet uitgeschakeld worden verder te kunnen gaan met de herstelling. De hersteldienst neemt contact met je op.
We proberen momenteel de data op je toestel te recupereren. Dit kan meerdere dagen in beslag nemen, afhankelijk van de staat van je toestel.
Onze technici zijn momenteel bezig met het uitvoeren van een diagnose op je toestel. Dit kan 2 tot 5 werkdagen duren.
Je toestel bevindt zich in een externe hersteldienst van Apple waar een herstelling wordt uitgevoerd. Normaal neemt dit 2 tot 3 werkdagen in beslag.
Je toestel bevindt zich momenteel in het service lab van de winkel. Meestal betekent deze status dat er (nog) niet begonnen werd met een diagnose / herstelling.
Je dossier werd voorgelegd aan de verzekeraar en werd goedgekeurd. Je herstelling wordt spoedig verwerkt. Dit neemt maximaal 1 werkweek in beslag.
Je dossier werd geweigerd door de verzekeraar. Onze technische dienst zal binnenkort contact opnemen om het verdere verloop te bespreken.
De nodige onderdelen voor je herstelling werden ontvangen en wachten op verwerking. Daarna worden ze geplaats en word je toestel uitgebreid getest.
Je dossier werd voorgelegd aan de verzekeraar en wacht op goedkeuring. Dit kan een week duren. Voor bijkomende vragen zal contact opgenomen worden.
Je hebt je toestel terug opgehaald. Je krijgt hierna een uitnodiging via mail om onze service te beoordelen. We stellen je mening zeker op prijs!
Het voorgestelde bestek werd goedgekeurd en je herstelling wordt spoedig verwerkt. Deze stap neemt doorgaans 2 tot 5 werkdagen in beslag.
Het voorgestelde bestek werd afgekeurd. Je toestel wordt klaargemaakt voor afhaling en is beschikbaar voor afhaling binnen 1 tot 2 werkdagen.
Je kan je toestel komen afhalen, tenzij het nog in transport is. Neem voor alle zekerheid contact op met de winkel waar je het toestel liet herstellen.
Je toestel ligt klaar om verzonden te worden naar een extern Apple herstelcentrum. Gemiddeld neemt de herstelling nu nog 3 tot 7 werkdagen in beslag.
Je herstelling werd “gepauzeerd”. Meestal betekent dit dat we belangrijke info missen om verder te kunnen gaan met de herstelling. We nemen contact met je op.
De nodige onderdelen in je toestel werden vervangen en de laatste tests worden uitgevoerd. Dit neemt normaal gezien maximaal 1 werkdag in beslag.
Je toestel werd verzonden naar een externe hersteldienst van Apple. Gemiddeld neemt de herstelling nu nog 2 tot 6 werkdagen in beslag.
Dit dossier is reeds afgehandeld.
Uw offerteaanvraag werd ontvangen. Deze wordt binnen een termijn van 3 dagen behandeld.
Uw offerte werd verzonden. Deze blijft 5 dagen geldig vanaf vandaag.
front.open_text
Je toestel wacht op een eerste diagnose in de wachtrij. Gemiddeld duurt dit tussen de 2 tot 5 werkdagen, afhankelijk van de drukte op de hersteldienst.
Uw toestel kan worden opgehaald. De factuur/kasticket kunt u terugvinden als bijlage.